keresés

2013. november 25., hétfő

Új bóbort a közösségi média világában?


A napokban utasította vissza a Facebook hárommilliárd dolláros felvásárlási ajánlatát a Snapchat, majd a Google a négymilliárd dollárt is feljánlotta, de mind hiába. Egyelőre nem eladó. A Snapchat fejlesztői minden alkalmat kihasználnak, hogy népszerűsítsék a kis alkalmazásukat, és a nagyok „közé” emeljék magukat. Az alkalmazás képviselője szerint már naponta 400 millió "snapet" töltenek fel a szolgáltatásban, míg a Facebookra „csak” 300 millió képet / nap. Nem igazságos a két szolgáltatást összehasonlítani, a Snapchatre feltöltött tartalom nagy része videó, bár a jelenlegi statisztikák szerint hamar utolérheti a Facebookot is. 

Lényegében a Snapchat-en olyan üzeneteket, illetve videóüzeneteket küldhetünk, amelyek a megtekintés után törlődnek. Maga az alkalmazás leginkább a pucérfotók (videók) küldözgetésével debütált. 

Tovább a Snapchat bemutatására  :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése