Megint újít a legismertebb közösségi oldal. Az újítás elsődleges célja, hogy az itt megjelent hirdetések hatékonyabbá tétele és könnyebben mérhetősége.
Az új platform egyesíti többek között a reklámeladást és követést is. Emellett a felhasználók közösségi szokásairól is tisztább képet ad a hirdetők felé, így segítve a célzottabb reklámkommunikációt. Ezt a felhasználok tevékenységéről szerzett adatok segítségével teszi - tehát minden lájk vagy megosztás újabb adatként szolgál a fogyasztói igények felméréshez.
A rendszer egyébként egy - a Microsoft-tól korábban vásárolt platformra épül, az Atlas Advertising Suite-ra, melynek eredeti gazdája az aQuantive volt.
Jóllehet ezzel a fejlesztéssel a közösségi oldal a Google-lel próbál versenyezni, ám egyes források szerint még mindig csak a második helyet birtokolhatja a digitális hirdetések bevételei terén, s úgy tűnik ezt a lemaradást még az Atlas sem képes behozni.
besocial.hu
pcworld.hu
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése