A
Microsoft keresője, a Bing, két újítással próbálja beérni két lépéssel
folyamatosan előtte járó riválisát a Google-t. E két új szolgáltatás a Pole
Position és Page Zero. Ezek a frappáns fantázianevek ne tévesszenek meg senkit,
a Microsoft nem találta fel újra a spanyolviaszt, csupán átvette és testre
szabta a konkurencia már meglévő "termékeit". A Pole Position két már
meglévő funkciót, a Snapshotot és Sidebart, kapcsolja össze, azaz a korábbi
keresések és a közösségi oldalakon való aktivitás után tárolt adatok alapján
hoz létre egy kontextusalapú és személyre szabott találati listát.
A
Page Zero azon kívül, hogy több figyelmet fektet a dizájnra, semmivel sem
különb, mint a Google által már régóta használt Instant Search, mely már
gépelés közben résztalálatokkal és az adott témához kapcsolódó plusz információkkal
kívánja segíteni keresésünket. Ez a funkció a mobilfelhasználók számára is
elérhető, azonban technikailag ez is a legnagyobb versenytárshoz hasonlóan.
A
Bing újításait mindenképp érdemes kipróbálni, hiszen egyáltalán nem rosszak, annak
ellenére, hogy ez édes kevés lesz ahhoz, hogy a Microsoft ezen a téren
ténylegesen felvegye a versenyt a piacvezető Google-lel.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése