keresés

2019. november 29., péntek

Jövőkép: minden 3. fiatal influencer akar lenni



A főként Y és Z generációs magyar válaszadók körében végzett online kutatásból, melyet a Follow Me Influencer Marketing Agency és az ArvaliCom készített kiderült, hogy egyre több fiatal vágya-terve, hogy influencer legyen. A nem reprezentatív kutatás szerint az influencerek hatása azonos, sőt bizonyos területeken erősebb a család és a tanárok hatásánál is. Az “influencerkedés” könnyű, szórakoztató, gazdagságot és ismertséget biztosító élet formaként szerepel a fiatalok képzeletében: ez a vágy és a cél. 


Helyzet felmérés és teendők


A felelősen gondolkodó felnőttek mindig a valóság, tények és trendek feltárására, értelmezésére törekszenek. Például a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat Magyar Egyesülete - mely politikai, vallási és nemzeti kérdésekben semleges szervezet - a X. Nemzetközi médiakonferenciát szervezte idén. A 2019. október 1-2 között tartott esemény címe “A média hatása a gyermekekre és a fiatalokra” volt. Friss, reprezentatív kutatási eredményeket, aktuális szakmai programok, módszertan és megoldási javaslatokat is tartalmazott a program. Sok területről érkeztek előadók: pedagógia-szakértő, pszichológus, pszichiáter, szociológus,társadalom- médiakutatók, rendőrségi nyelvi profilozó, játék- és viselkedéstervező, számítástechnikai szakemberek, közösségi média szolgáltató magyarországi vezetője, ....stb.
Az influencer jelenséghez a felsorolt előadások kapcsolódtak:


Összegzés
A  médiakonferencián elhangzottak szerint a szakemberek egyetértettek abban, hogy a következő nemzedék nevelésében is szükséges a szeretet, figyelem és bizalom hármasa, de akkor hozhat eredményt, ha a jelen technológiákat bevonják a munkába, azaz ha azokat megismerik, használják, és fejlesztik a szülők, és az oktatók.

A résztvevők kerekasztal beszélgetéseken elmélyülhettek egy-egy témában. Minden érdeklődőnek lehetősége van az elhangzott előadások megtekintésére a YouTube csatornán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése