keresés

2013. október 22., kedd

A közösségi média költségvetési szárnyalása



A Flowtown felmérései alapján elég meghökkentő adatokra tehetünk szert.

Ahogy az ábra is mutatja: az online hírdetésekre tervezett anyagi ráfordítás várhatóan 2 billió dolláros növekedést eredményez 2010 és 2011 közti időszakban. Ebből 400,000 dollár a közösség oldalokon megjelenő hírdetésekre fordítandó. Ez egy elég hatalmas szám, akárcsak annak a valószínűsége, hogy a jövőben te fogod saját magadat hírdetni, menedzselni valamelyik közösségi oldalon. Még nem vagy tisztában vele, de lehet, hogy a közeljövőben ez lesz a munkád is. Már most nagyon jártas vagy abban, hogy hogyan kell órákat eltölteni és adatokat vadászni a Facebookhoz hasonló közösségi portálokon, pl: Twitter, Tumblr stb.. A közösségi oldalakon keresztül megismerkedsz bizonyos marketinges fogásokkal is. 

Vannak emberek akik azt állítják, hogy a közösségi média el fog tünni hamarosan. "Hamarosan ki fognak halni ezek a site-ok" Az évek során a kommunilkációnak a "találmányai" sem tüntek el nyomtalanul....gondoljunk csak bele ott a telegráf és számos kommunikációs "vívmány". Mindegyik reprodukálta önmagát és továbbfejlődött.... 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése