A Facebook egymilliárd dollárért vásárolta meg az Instagramot. A világ leghiresebb közösségi odalától igazolt Emily White bejelentette, hogy hirdetéseket tesznek a szolgáltatásokba. Jelenleg a feladatuk, hogy megoldják a hirdetések beintegrálását az Instagramba úgy ,hogy az ne veszítse el a minőségét.
Januárban a felhasználók lázadása miatt kellett viszakoznia a cégnek a reklámtevékenységtől. Ekkor az Instagram elveszítette a napi felhasználóinak több, mint a felét. Ennek oka a decemberben bejelentett hír, hogy a cég, a felhasználók képeinél fenntartja a jogot ,a reklám és a hirdetés felhasználására. Később persze pontosítottak, hogy nem egészen ezt jelenti a felhasználói szerződés megváltoztatása. Igaz a hanyatlás csak átmeneti volt.
2010 -ben indult új szolgáltatásoknak már több, mint 150 millió felhasználója van, ebből 128 millió azután kezdte el használni az alkalmazást, hogy a Facebook megvette. S így lassan kezdik megközelíteni a hét éves Twitter kétszázmilliós felhasználóinak a számát.
Az Instagram emberei, szeretnének hosszútávon pénzt keresni az alkalmazással, azonban úgy, hogy ne legyen nagy a nyomás rövidtávon se.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése