A Facebook már 2004 óta tör előre az internet világában. Napi szinten újabb és újabb felhasználókkal bővül a Mark Zuckerberg által létre hozott oldal. Napi szinten láthatunk hirdetéseket, ajánlott posztokat és egyéb figyelemfelkeltő oldalakat a saját hírfolyamunkban.De hogyan is működik mindez?
Marketing mindenkinek
A Facebook elterjedése egy új marketing lehetőséget adott a kisebb-nagyobb vállalatoknak, cégeknek. Ma már külön órákat, kurzusokat tartanak a megfelelő Facebook marketing kialakítására, de maga az oldal is segít minket a Facebook business alkalmazással, ahol bármelyik cég létre hozhatja a saját oldalát, nem csak a Facebookon,hanem az Instagramon is.Nem csak egy adott cégnek, hanem egy terméknek is lehet saját Facebook oldala. A mottó egyszerű: " A Facebook minden üzleti célhoz kínál egy üzleti eszközt."
Nem úgy tekint az alkalmazást igénybe vevőkre, mint felhasználó, hanem mint ügyfelek, célközönség. A business oldal ismerteti a legfőbb lépéseket és folyamatokat a cél elérése érdekében, amit bármelyik kisebb nagyobb cég vagy akár egy kis családi vállalkozás is igénybe vehet, ugyanis ingyen van. Természetesen vannak olyan lehetőségek, amikért fizetni kell, hiszen egy fizetett posztot vagy hirdetést gyakrabban jelenít meg az oldal, de erről a későbbiekben még külön szót fogok ejteni.
Honnan tudja a Facebook, hogy mi kell nekünk?
Gyakran lehet érezni, miközben a hírfolyamunkban nézelődünk, hogy olyan hirdetések, ajánlott posztok jelennek meg, amik mintha minket céloznának meg. Ez nem véletlen. Az adatlapunkon megadott adatokat szűrik le ezek a hirdetések. A munkahelyedet, vagy épp a családi állapotod alapján vagy azokkal kapcsolatosan, amik érdeklődési körnek megadtál láthatsz hirdetéseket. A hirdetés készítők különböző feltételeket adhatnak meg.Gyakran nézel mozielőzetest a Facebookon? Megjegyzi és többet fogsz látni a hírfolyamodban. Természetesen ezeket ma már lehet szabályozni a Facebook beállításainál.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése