Facebook videó és Facebook Live, mint marketing eszköz
Egyes felmérések szerint, átlagosan a Facebookon a felhasználók 100 millió órányi videót néznek meg naponta. Igen, ez egy hatalmas szám. Videón keresztül lehet a legkönnyebben elérni a felhasználót, a szakemberek több mint 46 % fogja a jövőben is alkalmazni.
Facebook Live-ot is fel lehet használni, mint eszközt. Hisz "rajongóknak" itt szinte azonnali lehetőségük van a reagálásra. Az egyik lehgatékonyabb kommunikációs eszközzé válhat. A legegyszerűbb emberből is válhat sztár, ha a mondani valója jó, érdekes és tudnak vele azonosulni.
Legjobb módja a Live használatának:
- Hozz létre rá egy eseményt-így pontosan tudni fogják, hogy mikorra várják
- Társadalmi részesedés - következetes hastag használat, és márkák,személyek megjelölése
- Újbóli közzététel - így azok is megnézhetik, akik lemaradtak az élő közvetítésről
GIF mint hódító reklám fogás
Tippek a használatához:
- Kristálytiszta képalkotás
- Egyszerű üzenet
- Építsd be a kommunikációs stratégiádba
Egyébb módszerek:
- Chatbot alkalmazása - azonnali kapcsolatot teremt, az érdeklődő akár pillanatok alatt választ kaphat a kérdései
- AR/VR - virtuális világban tudjuk reklámozni termékeinket, szolgáltatásainkat, miközben a néző/játékos szórakozik.
Forrás:
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése