keresés

2019. március 16., szombat

2019 legnagyobb marketing trendjei a Facebookon

A közösségi oldal 2004-es indulása óta folyamatosan fejlődik és egyre nagyobb hatása van a digitális trendekre és ezzel együtt a marketinges viselkedésre. A következő sorokban bemutatom azokat a trendek, hogy melyek segítségével lépést tudsz tartani a facebookos marketing világgal.Több vonalat is felvehetünk, esetleg egyszerre több módszert is alkalmazhatunk. Mindenki saját maga választhatja ki, hogy melyiket is szeretné majd a későbbiekben alkalmazni, és eldöntheti, hogy melyik vált be számára a legjobban. Ha a másik oldalt nézzünk, a felhasználók Facebookon keresztül tájékozodnak, arról hogy hova érdemes menni, milyen programok vannak, milyen terméket érdemes kipróbálni, mely szállodákat ajánlák mások.

Facebook videó és Facebook Live, mint marketing eszköz
Egyes felmérések szerint, átlagosan a Facebookon a felhasználók 100 millió órányi videót néznek meg naponta. Igen, ez egy hatalmas szám. Videón keresztül lehet a legkönnyebben elérni a felhasználót, a szakemberek több mint 46 % fogja a jövőben is alkalmazni.
Facebook Live-ot is fel lehet használni, mint eszközt. Hisz "rajongóknak" itt szinte azonnali lehetőségük van a reagálásra. Az egyik lehgatékonyabb kommunikációs eszközzé válhat. A legegyszerűbb emberből is válhat sztár, ha a mondani valója jó, érdekes és tudnak vele azonosulni.

Legjobb módja a Live használatának:
  • Hozz létre rá egy eseményt-így pontosan tudni fogják, hogy mikorra várják
  • Társadalmi részesedés - következetes hastag használat, és márkák,személyek megjelölése
  • Újbóli közzététel - így azok is megnézhetik, akik lemaradtak az élő közvetítésről
GIF mint hódító reklám fogás
Naponta, több mint 1 millárd GIF váltanak egymás között naponta a felhasználók. Így az egyik legjobb mód az, hogy GIF-be beépítve reklámozzuk azt amit szeretnénk. Olyan márkák is használják, mint a Nike , Paramount, McDonalds.

Tippek a használatához:
  • Kristálytiszta képalkotás
  • Egyszerű üzenet
  • Építsd be a kommunikációs stratégiádba
Egyébb módszerek:
  • Chatbot alkalmazása - azonnali kapcsolatot teremt,  az érdeklődő akár pillanatok alatt választ kaphat a kérdései
  • AR/VR - virtuális világban tudjuk reklámozni termékeinket, szolgáltatásainkat, miközben a néző/játékos szórakozik.

Forrás:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése