Könnyen meglehet, hogy megdönti a Facebbok töretlen egyeduralmát egy új közösségi oldal, az Ello. Az oldal népszerűsége egyre nő, hetek óta egyre több és több felhasználó csatlakozik hozzá.
Az Ello sikere leginkább annak köszönhető, hogy pontosan azt nyújtja, amit a Facebook nem. Például számos felhasználó adatlapját letiltotta vagy megszüntette az oldal nemrég, mert nem a valódi nevét használta. Ezért sokan - leginkább művészek és előadók - elpártoltak a Facebooktól. De döntérv volt az "elvándorlásnál" a reklámok és hirdetések garmada is. Ezek után az Ello fejlesztőinek nem volt nehéz dolga: csak létre kellet hozni egy reklámmentes, felhasználóközpontú közösségi oldalt. Nos, az Ello ilyen. Nincs megfigyelés, adatgyűjtés, lájkvadászat, játékfelkérések, reklámok. Maga az oldal is hihetetlenül visszafogott, letisztult és átlátható, ezzel is hirdetve fő profilját: az egyszerűséget. Kérdéses viszont, hogy meddig, illetve miből tartható fenn egy oldal hirdetések nélkül, s hogy az oldal kezdeti sikere meddig tart majd.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése