keresés

2013. december 17., kedd

A miénk a jobb!

A számítástechnikai cégek világában elterjedt, hogy marketingjüket arra építik, hogy egy másik céget – előszeretettel az Apple-t – blamálnak. Saját terméküket összehasonlítják a másik cégével, és természetesen a sajátjukat hozzák ki győztesnek.

Most az Amazon is beállt ebbe a sorba. Ezúttal két tabletről van szó a hirdetésben: Amazon Kindle Fire HDX 8.9 és Apple iPad Air.
Először az iPad Airrel kapcsolatban hangzanak el megállapítások: retina-kijelzős, könnyű és olcsó. Majd a Kindle Fire HDX mindenre rákontráz: jobb felbontású, egymillióval több pixeles kijelzője van, húsz százalékkal könnyebb és 120 dollárral olcsóbb is.
 

Az Amazonon kívül mások is hasonló – nem éppen elegáns – módon népszerűsítik saját termékeiket. Nemrég a Microsoft tett közzé egy olyan videót, amelyben az iPhone-t gúnyolja, ám később inkább visszavonta, mert túl durvára sikerült a paródia.
Egy kicsit visszás, hogy éppen a Microsoft próbálja nevetségessé tenni az Apple okostelefonját, hiszen az iPhone sokkal jobban „teljesít” a mobilpiacon, mint a windowsos Nokiák, ill. pont az okostelefonok és tabletek elterjedése (köztük az iPhone és az iPad) járult hozzá nagyban a PC-s piac, így a Microsoft mélyrepüléséhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése