keresés

2013. december 10., kedd

IDDQD -- avagy God Mode a Windows 7-ben

Néha nem a méret a lényeg ... azaz ez most csak egy kis rövid cikk lesz. (És NEM, NEM azért, mert közeledik a határidő és még nem írtam eleget :) )

Mint már említettem: a hacker nem feltétlenül takar ellenséget, rosszat, gonoszat, ártó szándékot. Ezért most egy olyan hack-et osztok meg veletek, aminek én is nagy hasznát vettem.

A windows 7 a Microsoft vitathatatlanul eddigi legjobb operációs rendszere.

<nosztalgia ON>

És igen, én még használtam a 3.10-et is, 3.11, win95, Nt3.54, Nt4, win98, winME, win2k, winXP, Vista (na ezt utáltam legjobban.) ... (ráadásul mindezt legálisan ... igaz, amikor volt valami akció, akkor azt kihasználtam, pl. emlékszem amikor a windows95 indító akcióban 9.500Ft volt ha volt diákigazolvány ... vittem is haza a sok floppy-t, és lelkesen telepítettem az akkor komoly gépnek számító 486SLC33-ra, amiben már 16Mb ram volt, sőt, akkor cseréltem le a 120Mb-os merevlemezt egy végtelen nagynak látszó 426Mb-os-ra.)

(A felületes olvasó figyelmét szeretném felhívni arra, hogy a fenti mértékegységek HELYESEN kerültek leírásra, igen, 120 MEGAbájt, és 426 MEGAbájt. ... és most nem megyek bele abba, hogy előtte amikor az Amiga500-amhoz már hozzá tudtam ragasztani egy 20Mb-os (!) vincseszert, milyen boldog voltam :) Sőt, az első írható CD (!)-t még 8.000Ft-ért vettem és 5.000Ft volt megíratni ... egy 1x-es CD író 140.000Ft-ba került ... :)

</nosztalgia OFF>

Szóval. Elkanyarodtam. :)

Windows 7.

Sok minden jó benne, felhasználói és fejlesztői szemmel is, de van egy olyan apróság, amivel mégátláthatóbbá lehet tenni a beállításokat. Ez a (fanfár hangját ideképzelni kéretik... ) GOD MODE.

Sokkal egyszerűbb megnézni mire is képes, mint elmagyarázni mindent: aki egy kicsit is ért már a géphez, annak mindenképpen ajándék ez a lehetőség.

Hogy lehet elérni ?

Csinálj egy mappát valahol, pl. az Asztalon.
Nevezd át erre: GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}
És ... kattints rá.

Ennyi.

:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése