A Citi Research piackutató cég által készített felmérés alapján Amerika szerte csökkenni látszik a kábeles tévé-előfizetések és a készülékek száma.
Valószínűleg a streaming, és az alternatív mobilkomunikációs eszközök folyamatos piachódítása az, amely erre a lassú, de biztos passióútra terelte a "Mézga család"-féle hagyományos beülök-a-tévé-elé televíziózási modellt, mely egyre kevésbé jellemző a modern felhasználókra, valamint az eddig némi húzóerőt nyújtó élő sportközvetítések sem vonzanak be akkora tömegeket mint 10 évvel ezelőtt. Ma már tableten vagy mobiltelefonon, videomegosztókon vagy streaming szolgáltatókon keresztül akár út közben pótolható az élmény, a mobilnet és az ingyenes wifi szolgáltatás elterjedésével pedig, ha nem is arányosan, de a hagyományos interentelőfizetések száma is csökkenő tendenciát mutat.
Forrás
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése