Elon Musk új várost épít Texasban?
Musk és a nemátalakítás? ...Távol állnak egymástól.
Elon Musk egy tavaly áprilisi karikatúrán mutatta be, hogy ő maga, hogyan lett ,,mérsékelt liberálisból" ,,bigott jobboldali" és a világ nyilvánossága, hogyan változott körülötte. A liberális mint identitás, jelen esetünkben főként a Demokrata Párt képviseletében Amerikában, úgy jelenik meg, hogy ők azok akik támogatják a LMBTQ jogokat stb. A másik párt a Republikánus, ő rájuk jellemző a konzervatív ideológia támogatása, akik pl támadják az azonos neműek házasságát vagy az abortuszt. Idén márciusban egy Peggy Flanagan nevű minnesotai alkormányzó arról beszélt egy sajtótájékoztatón, hogy akkor jó szülők a jó szülők, ha meghallgatják a 18 évnél fiatalabb gyermekeiket, hogy kik ők valójában, és hisznek nekik. Erre reagált Musk egy commentben: ,,Nem, amikor a felnőttek propagandával etetik őket. Ráadásul minden gyermek identitásválságon megy keresztül, mielőtt személyisége/identitása kikristályosodik. Ezért nem szabad megengednünk olyan súlyos, visszafordíthatatlan műtéteket vagy sterilizáló gyógyszereket, amelyeket legalább 18 éves korukig megbánhatnak. (Mandiner.hu),(Mandiner.hu),(Wikipédia Demokrata Párt, NPR híradó),(Wikipédia Republikánus P)
Egymilliárdos vérdíj! Mesterséges intelligencia felfüggesztése.
Tesla részvények esése.
Elon Musk a Tesla 2023-as befektetői napján beszélt a Tesla idei terveiről, amin egy ”olcsó” bejelentés elmaradt, így a részvényesek dühüket a vállalaton töltötték ki. A részvények hírtelen esése azért történhetett, mert az előzetes várakozások egy esettleges Tesla modell 2-ről, amit Musk pénztárcabarát villanyautóként vázolt fel, végül elmaradt. A piac reakciója, a felzárkózó riválisok, és kínálatuk rohamos fejlődése miatti félelemmel, és a várakozások be nem teljesülésével magyarázható. Kínában ugyanis, már korábban is gyártottak olcsó autókat, amit az idei évben is folytattak. A Volkswagennek és a JAC-nak közös termékeként jött a piacra, a Sehol E10X, 2-300-as hatótávval, és 6-12 ezer dolláros árával, ami igen csak megszorongathatja Muskékat. kevesebb, mint 1 hét alatt 13%-al estek a részvények, mindösszesen egy elmaradt bejelentés miatt. De nem üres kézzel álltak az emberek elé, de ez sem volt elég, hogy megállítsa a részvények esését. 50%-os előállítási költséget jelentettek be amit 50%-os ökológiai lábnyom-csökkenéssel tudnak majd kivitelezni. A jövőben nem fognak felhasználni ritkaföldfémeket, így azok kínálati és árfolyam-változásai nem fognak hatással lenni a Teslák árazására. 2030-ra évi 20 millió autót tervez eladni a Tesla. Ezzel a törekvés eléréssel több autót tudnának gyártani, mint a két riválisa a Volkswagen és a Toyota együttesen. Bejelentettek egy Mexikói gyár létesítését is, melynek a felépítési költsége 65%-al olcsóbb lesz a kisebb helyigény miatt. (Világgazdaság.hu)
Elon Musk a Tesla 2023-as befektetői napján beszélt a Tesla idei terveiről, amin egy ”olcsó” bejelentés elmaradt, így a részvényesek dühüket a vállalaton töltötték ki. A részvények hírtelen esése azért történhetett, mert az előzetes várakozások egy esettleges Tesla modell 2-ről, amit Musk pénztárcabarát villanyautóként vázolt fel, végül elmaradt. A piac reakciója, a felzárkózó riválisok, és kínálatuk rohamos fejlődése miatti félelemmel, és a várakozások be nem teljesülésével magyarázható. Kínában ugyanis, már korábban is gyártottak olcsó autókat, amit az idei évben is folytattak. A Volkswagennek és a JAC-nak közös termékeként jött a piacra, a Sehol E10X, 2-300-as hatótávval, és 6-12 ezer dolláros árával, ami igen csak megszorongathatja Muskékat. kevesebb, mint 1 hét alatt 13%-al estek a részvények, mindösszesen egy elmaradt bejelentés miatt. De nem üres kézzel álltak az emberek elé, de ez sem volt elég, hogy megállítsa a részvények esését. 50%-os előállítási költséget jelentettek be amit 50%-os ökológiai lábnyom-csökkenéssel tudnak majd kivitelezni. A jövőben nem fognak felhasználni ritkaföldfémeket, így azok kínálati és árfolyam-változásai nem fognak hatással lenni a Teslák árazására. 2030-ra évi 20 millió autót tervez eladni a Tesla. Ezzel a törekvés eléréssel több autót tudnának gyártani, mint a két riválisa a Volkswagen és a Toyota együttesen. Bejelentettek egy Mexikói gyár létesítését is, melynek a felépítési költsége 65%-al olcsóbb lesz a kisebb helyigény miatt. (Világgazdaság.hu)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése