keresés

2013. november 11., hétfő

A Facebook már mobil termék is?

A Facebook legutobbi pénzügyi tájékoztatóján, a cég újabb adatokat fedett fel felhasználóik szokásaival kapcsolatban. Megdöbbentő fejlődés tapasztalhatunk a mobilos platform területén.

Az adatok alapján nagyon úgy tűnik, hogy a Facebook mobilos felülete meghaladja elődjét, az asztali webet, így az eredeti platform háttérbe szorul az aktív felhasználók és a hirdetési bevételek számát tekintve. A Facebook alapító atyja arról számolt be, hogy ma már a napi felhasználók jórésze valamilyen mobileszközről éri el a közösségi oldalt, illetve a hirdetési bevétel 49 százaléka származik már „mobilos reklámokból ” 

A növekedést többnyire az app telepítésre ösztökélő bannerek és egyéb mobilos aktivitásokra csábító reklámoknak lehet betudni. Mostanra a mobilon eltöltött teljes idő 20 százalékát teszi ki a Facebook és Instagram használata. A comScore kutatásai szerint a Facebook/ Instagram használatára (az USA –ban) az embereknek több ideje megy el, mint a YouTube, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Snapchat, Pandora és Yahoo nyomkodására összesen.


Tehát ahol a felhasználók....... ott teremnek a reklámok is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése