A Google is belátta, hogy a Wallet szolgáltatás terjedéséhez nélkülözhetetlen a visszafelé kompatibilitás, a cég ezért bankkártyát bocsát ki.
Az Allegro Group és a Medián közös felmérése szerint a vásárlás virtuális volta, a bizalmatlanság a termék minőségével kapcsolatban, valamint a személyes adatok esetleg nem megfelelő kezelése tartja vissza leginkább a hazai internetezőket az online vásárlástól.
35 milliárd jüant, vagyis 1265 milliárd forintot mutatott az Alibaba kínai online webáruház-óriás központjában az aznapi bevétel számlálója november 11-én záráskor.
Mindezeket követően pedig itt a legújabb "balhé": kínai internetcégek társultak a mindenki számára ismerős MPAA-val, hogy 300 millió jüanos kártérítést vasaljanak be a Baidun. Állításuk szerint a cég tulajdonában lévő QVOD videólejátszó olyan tartalmakat streamel a felhasználóknak, amelyek szerzői jogaival nem rendelkeznek. Természetesen a gyanúsított azonnal tagad: "a QVOD csak egy médialejátszó, nem szolgáltat tartalmat". A történetnek egészen bizonyosan folytatása következik. Jelenleg is nagy a baj(du), de ha a vádak igaznak bizonyulnak, komoly gazdasági krízisbe is kerülhet a vállalat. A Google pedig örömmel látná a visszaesést, hiszen az egyre fontosabb piacnak számító Kínában a keresések 80%-át tavaly a Baidun végezték. Számukra az esetleges elmarasztaló ítélet nagyon jól jönne - az lenne az igazi Bye, du.
A Sold nevű, magyar alapítású startup hét hónappal elindulása után közleményben jelentette be, hogy felvásárolja őket a Dropbox, ezért bezárják szolgáltatásukat. A Soldot azért alapították, hogy csökkentsék kicsit az online eladásokkal járó frusztrációt.
A szervezők közleménye szerint a hazai internetes kereskedelem minden évben egyre nagyobb szeletet hasít ki a kiskereskedelmi forgalomból, és az Internetes Vásárlás Napja kiváló alkalom arra, hogy még többen megismerjék, hogy milyen egyszerű pár kattintással, a meleg szobából á
Magyarországon is megkezdte működését az EMAG online webáruház. A cég a magyar piac első számú B2C (business to consumer) kereskedelmi vállalatává szeretne válni. Az EMAG kedden jelentette be, hogy Magyarországon is megkezdte a működését.
Új üzletlánc jöhet Magyarországra: indul az árverseny? penzcentrum.hu
Az idén várhatóan még látványosabb bővülést produkálhat az internetes kiskereskedelem, mert két jelentős piaci részesedéssel rendelkező, elsősorban élelmiszer-kiskereskedelemmel foglalkozó kereskedelmi lánc, a Tesco és a CBA is elindította internetes áruházát. Ráadásul a Media Markt webáruházával is bővült a piac, valamint - a hírek szerint - az amerikai központú online kiskereskedelmi óriás, az Amazon.com is elindítja magyarországi szolgáltatását. A nagyobb szereplők megjelenése egyfelől növelheti az online vásárlások népszerűségét, ami várhatóan forgalombővülést eredményez. Ugyanakkor az a tendencia is feltételezhető, hogy a hagyományos kiskereskedők és a webáruházzal nem rendelkező üzletek, az online piacon kialakuló nagyobb verseny miatt, vásárlókat veszítenek.
Az Amazon a Money 2020 konferencián jelentette be, hogy elindította Login and Pay with Amazon nevű szolgáltatását, egy weboldalra kirakható gombot, amivel bárki fizethet a rendszeren keresztül, bankkártyával, de akár Paypallel is.
Amikor David Marcus átvette a PayPal elnöki tisztjét, az volt a legnehezebb feladata, hogyan lehet rávenni a felhasználókat, hogy inkább ezt a szolgáltatást válasszák hitelkártyájuk helyett.
Már alkalmazásokból is vásárolhatunk az Amazon online áruházából. Az új Mobile Associates API-val a fejlesztők az appokból kínálhatják eladásra az online bolt termékeit, és minden vásárlásból az ár hat százaléka üti a markukat.
Egyre vadabb ötletek jelennek meg a mobilfizetés területén, holott még az alapvető módszerek sem működnek hibátlanul, a felhasználóknak még az is túl sok, ha nem egy műanyaglappal, hanem egy okostelefonnal fizetnek a pénztárnál.
A PayPal és a magyar IND Group közös fejlesztése egyszerre mutatkozik be több piacon. Elegendő egy e-mail cím átutaláshoz, nem szükséges ismerni a fogadó fél számlaszámát a sikeres tranzakcióhoz.
Az online vásárlástól már egyre kevesebben idegenkednek világszerte, de ezen felül egy meglepő trendre mutat rá az amerikai Millennial Media hirdetéskiszolgáló és a comScore közös kutatása: a mobilos és tabletes vásárlás elkezdte kiszorítani az "asztali webes" boltokat.
Január és június között jelentős mértékben nőtt az internetes eladások értéke Kínában, amelyek már az összes kereskedelem 7 százalékát közelítik - derül ki a statisztikákból.
Tesztjeink többsége rutinfeladat: megnyomkodunk egy kütyüt, és leírjuk, hogy milyen volt. De az okostelefonba épített pénztárca kipróbálása nem az egyszerű feladatok közé tartozik.
Az Egyesült Királyság újra kereskedelmi nagyhatalommá válik, idén a teljes évre számítva 630 milliárd forintnyi többlete lehet majd az ország internetes kereskedelmi egyenlegének, amivel Európa legsikeresebb online kereskedelmi csomópontjává vált.
A felhasználók többsége teljes életmódváltásról beszél, míg az ellentábor stresszt és antifeminizmust emleget a Pinterest hallatán. A képmegosztó weboldal meghódította a nőket. Az utóbbi időben elképesztő ütemben növekedett, mára a Facebook és a Twitter kihívójává vált.
2008. július 10-én, vagyis szerdán éppen öt éve indította el az Apple az App Store webes alkalmazásboltot, az iTiunes zeneáruház szoftverekre specializált testvérét.
Csütörtökön hivatalosan is elindult a mobiltárca hat hónapig tartó tesztje, amiben kétezren vesznek részt. A résztvevők a telefonjuk segítségével fizethetnek azoknál a kasszáknál, amelyek már fel vannak szerelve érintésmentes PayPass banki terminállal.
A Webshop Experts negyedik alkalommal végezte el Nagy Webáruház Felmérését. A 2012-es évet vizsgáló kutatásukhoz 490 webáruházat sikerült megnyerniük, így elég átfogó képet kaphattak a hazai e-kereskedelem állapotáról.
Az eBay a hagyományos boltokat is megpróbálja meghódítani új szolgáltatásával, a boltok kirakatain érintőkijelzőket helyeznek el, amelyeken az adott bolt kínálata látható.
Az eNET tegnap megjelent kutatása szerint a magyarországi kiskereskedelmi forgalom 2,7 százalékát bonyolították a felek interneten keresztül, ami összességében 177 milliárdos forgalmat jelent a hazai online kereskedőknek.
Körülbelül 5000-6000 olyan webáruház van a weben, aminek van magyar nyelvű felülete. Ebből 3600, ami legális gazdasági tevékenységet folytat, 1200 darab pedig legalább havi rendszerességgel frissülő tartalommal, katalógussal, kínálattal várja a vásárlókat.
A Goolge Shopping Express ugyanazt ajánlja, mint az Amazon Prime, vagyis aznapi kiszállítást, de alámegy az Amazon árainak, a hírek szerint 10-15 dollárral - ez évi 64-69 dolláros díjat jelent, azaz kb. 15 ezer forintot. Az Amazonnal ellentétben, ahol a cég a saját online áruházát teszi a szolgáltatás mögé, a Google a tervek szerint más nagy bolthálózatokkal fog együttműködni, például a Wal-marttal, a Targettel vagy a Walgreensszel.
A 2013-as internetes kiskereskedelmi forgalom meglepetést is tartogathat (a növekedési potenciál 50-60 százalék is lehet), hiszen olyan szereplők is belépnek a szegmensbe, mint a Media Markt, illetve, bár egyelőre nem eldöntött tény, hogy még idén, de a bauMax is tervezi az e-kereskedelem elindítását: Simonyi András vezérigazgató legkésőbb 2015-ös indulásról beszélt. A kritikus tömeg pedig mágnesként vonzza a többi kereskedőt, lesz egy pont (2013 végén, 2014 elején), amikor szó szerint 4-5 hónap alatt az összes nagy szereplő megnyitja online kereskedelmi felületét.
A Bónusz Brigád csatlakozott egy, a régió hét országát összefogó bónuszos-kuponos cégcsoporthoz. A csoport tagjai azok a piacvezető cégek, amelyek Csehországban, Bulgáriában, Szlovákiában, Litvániában, Lettországban, Észtországban és Magyarországon közösségi vásárlással foglalkoznak.
A Paypal pénteken újra elindította Facebook alkalmazását, amellyel könnyedén küldhetünk pénz ismerőseinknek. A Techcrounch szerint néhányan félreértik a helyzetet: a két cég között egyáltalán nincs együttműködés.
Az eredeti tervekhez képest két hónapos csúszással tőzsdére lépett a Groupon. Az árengedményes kuponokat a webes közösségi szolgáltatásokkal kombináló cég három év alatt tört fel a milliárdos értékű netes vállalatok közé, tavaly év végén már azt is megengedhette magának, hogy nemet mondott a Google hatmilliárd dolláros vételi ajánlatára.
a Groupon a korábban emlegetett 20 mililárd dolláros értékelés helyett mintegy 12 milliárd dollárra értékeli magát a kezdő részvénykibocsátáskor, ami igen jelentős visszalépést jelent.
online minden pénzáramlás és szolgáltatás kicsit nehézkesebb és bonyolultabb. Vagy legalábbis annak hat. Elsősorban azért, mert nincsenek meg azok a szetnedrizált folyamatok, melyek a való életben megvannak. Gondoljunk csak egy közért pénztárjára. Vagy egy atm automatára. Bárhol is találkozunk össze ezekkel, mindig tudjuk, hogy hogyan működik, mit kell tennünk.
A társaság a harmadik negyedévben ugyan kétmillió dollárra csökkentette veszteségét a második negyedév 20 milliós mínuszához képest, ám ez a költségek csökkentésének eredménye volt. A továbbiakban azonban a már eleve sokat kritizált marketingköltségek növelésével kívánják terjeszteni vagy legalábbis fenntartani 30 millió fős (a visszatérőket számolva viszont 16 milliós) ügyfélállományt. Komoly kérdés lehet a befektetők számára a társaság üzleti modelljének életképessége
Három héttel a Google Wallet fizetési rendszer amerikai startja után hazánkban is felébredtek a mobil fizetési megoldásokban érdekelt cégek, és elmondták, hogy ők is valami hasonlót akarnak bevezetni. A megvalósítás jövőre várható, 2012 a mobilfizetés éve lehet.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése