A november 11-et a kínaiak az utóbbi évtizedekben a szinglik napjaként tartják számon, ez tulajdonképpen egy anti-Valentin-nap. Ilyenkor az egész napot partizással töltik; ezt használja ki az Alibaba, ami hatalmas akciókkal és engedményekkel várja a vásárlókat.
"A kínaiak egy blogbejegyzésben részleteket is elárultak az elképesztő napról, néhány érdekesség:
- Az éjféli nyitás után 55 másodperc alatt érte el a befolyó bevétel a 100 millió jüant (3,6 milliárd forint), négy perc kellett ahhoz, hogy ugyanezt az összeget elérje a mobilkészülékektől leadott rendelések értéke
- Hajnali egyre jött be egymilliárd jüannyi megrendelés mobilról, ami a tavalyi teljes napi mobilos forgalomnak felel meg
- Reggel 8 óra 42-kor érte el az Alibaba aznapi bevétele a tavalyi amerikai Cyber Monday teljes forgalmát
- Délután egykor megvolt a tavalyi november 11-i rekord összege
- Elképesztően népszerűen voltak a fehérneműk, bébiételek és pelenkák, a reggel fél 11-kor kiadott adatok szerint kétmillió, félmillió, illetve 66 millió fogyott belőlük, és akkor még hátra volt a nap nagyja
- A legnagyobb forgalmat bonyolító termékkategória a mobiltelefonoké volt
- A nap végi teljes forgalom csak hajszálnyival marad el az Alibaba 2009-es teljes éves bevételétől"
A teljes cikk ITT olvasható el.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése