A Skype Microsoft által való 2011-es felvásárlása után a kínai üzletág nem került az amerikai vállalat felügyelete alá. Mindmáig a TOM Online (a TOM Group kínai internetes cég része) irányította azt. A Microsoft most azonban úgy döntött átveszi a vezető szerepet Kínában is.
A cég a TOM-ot fontos partnerként jellemezte, aki segít eljuttatni a Skype-ot a kínai felhasználókhoz, egy módosított verzió által (TOM-Skype), amely követi a kínai jogszabályokat.
A Skype felhasználóinak száma meghaladja a 300 milliót, ennek egyharmada (azaz 100 millió) kínai. Az Microsoftnak a kínai piacra való bejutása nagy fellendülést hozhat a cég számára.
A cég a TOM-ot fontos partnerként jellemezte, aki segít eljuttatni a Skype-ot a kínai felhasználókhoz, egy módosított verzió által (TOM-Skype), amely követi a kínai jogszabályokat.
A Skype felhasználóinak száma meghaladja a 300 milliót, ennek egyharmada (azaz 100 millió) kínai. Az Microsoftnak a kínai piacra való bejutása nagy fellendülést hozhat a cég számára.
forrás 2
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése