keresés

2013. november 21., csütörtök

Mitől fél az , aki nem mer online vásárolni?

A Medián és az Allegro Group közös felméréséből kiderült, hogy azoknak, akik legalább egyszer már vásároltak online pozitívak az erről szerzett tapasztalataik. Ennek ellenére, akik még nem próbálták, azokban sok a bizalmatlanság és a tévhit.

A kutatás négy alapvető bizalmatlansági tényezőre világított rá:
  • a bizalom hiánya: a megkérdezettek 44 százaléka attól tart, hogy a megrendelt termék nem a megfelelő állapotban érkezik meg. 34 százalékuk már magukban az eladókban sem bízik
  •  a személyes kontaktus hiánya: 55 százaléknak az nem tetszik, hogy nem veheti kézbe a terméket
  • az adatbiztonság: 39 százalék válaszolta, hogy félnek a személyes adataikkal történő visszaéléstől
  • az online fizetés: 30 százalék nem meri megadni a kártyaszámát, 22 százaléknak pedig nincs is erre használható kártyája. A kutatást megelőző 1 évben a vásárlók 73 százaléka az utánvétet részesítette előnyben

A felmérés viszont arra is rávilágít, hogy az online vásárlások száma folyamatosan nő. Ráadásul akik már vásároltak így, azok kétszer annyi előnyt tudnak felsorolni, mint amennyi hátrányt az ettől tartózkodók.

A teljes cikk ITT olvasható el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése