A kutatás négy alapvető bizalmatlansági tényezőre világított rá:
- a bizalom hiánya: a megkérdezettek 44 százaléka attól tart, hogy a megrendelt termék nem a megfelelő állapotban érkezik meg. 34 százalékuk már magukban az eladókban sem bízik
- a személyes kontaktus hiánya: 55 százaléknak az nem tetszik, hogy nem veheti kézbe a terméket
- az adatbiztonság: 39 százalék válaszolta, hogy félnek a személyes adataikkal történő visszaéléstől
- az online fizetés: 30 százalék nem meri megadni a kártyaszámát, 22 százaléknak pedig nincs is erre használható kártyája. A kutatást megelőző 1 évben a vásárlók 73 százaléka az utánvétet részesítette előnyben
A felmérés viszont arra is rávilágít, hogy az online vásárlások száma folyamatosan nő. Ráadásul akik már vásároltak így, azok kétszer annyi előnyt tudnak felsorolni, mint amennyi hátrányt az ettől tartózkodók.
A teljes cikk ITT olvasható el.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése