keresés

2017. november 14., kedd

Az Eurosport és a Snapchat

A megállapodás
A szociális média egyik platformja a Snapchat most bemutatja a Pjongcsangi téli olimpiára vonatkozó tartalmakat, miután megállapodást kötött egymással a Discovery Communications vagyis az Eurosport és a Snapchat, ez a megegyezés segítséget nyújthat ahhoz, hogy a játékok elérjék a fiatalabbakat is.

Ezáltal a Snapchat felhasználói egyedi és eredeti videótartalmakat láthatnak majd a sportcsatorna jóvoltából. Ez a stratégiai, hirdetési és tartalmi megállapodás a 2018-as Pjongcsangi téli olimpiához kapcsolódik, és így a Snapchat felhasználói az alkalmazás Discover platformján különböző típusú tartalmak formájában egész Európában figyelhetik majd az olimpia legizgalmasabb pillanatait.

A Snapchat és a Disovery Communications idén már együttműködött az Egyesült Államokban. Ennek során a Snapchat Discover platformjára dedikált, mobilra készített műsort hoztak létre. Az együttműködés első eredménye, a Shark Week on Snapchat júliusban indult. A műsort egy hét alatt 17 millióan nézték meg Snapchaten.
A Discovery és az Eurosport a hirdetőknek is lehetőséget nyújt, hogy az olimpia történetmesélő erejével érjék el a fiatalabb és elkötelezettebb rajongókat az összes képernyőn.
Ennek a partnerségnek az is a része lesz, hogy az Our Stories és a Publisher Stories történetei, amelyeket a sportcsatorna válogat össze kapcsolódóan a Téli olimpiai játékokhoz.


Ez az első alkalom, hogy a Snap európai szintű, többnyelvű megállapodást kötött. Ez a többi márka számára is egyedi lehetőséget teremt arra, hogy friss, mobilra készült tartalmakkal érjék el a fiatalabb generációt az olimpia alatt. Például lesznek a színfalak mögött készült felvételek olyan sportágakban, mint a snowboard, a lesiklás, és a jégkorong, illetve a rajongók számára fontos sportolók tartalmai. Ez egy nagyszerű lehetőség arra, a sportokat és a téli olimpiát is népszerűsítsék.

„A Snapchatet naponta mintegy 57 millióan használják. Az aktív felhasználók naponta húsz alkalommal nézik meg, és kameráikkal mintegy 3 milliárd snapet posztolnak. Egy snapchat felhasználó naponta mintegy 30 percet tölt el az alkalmazással.”

Forrás:
Közösködik a Snapchat és az Eurosport

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése