2019-ben bekövetkezhet egy fordulópont, ami alapján a felhasználók naponta átlagosan több időt töltenek internetezéssel, mint televízió nézéssel. 2020-ra és az azt követő években pedig ez az arány valószínűleg még inkább el fog tolódni az internetezés iránya felé.
Rohamos változás
Elemzők egy ideje már megjósolták a változás eljövetelét, de az átmenetet sokkal lassabbnak hitték. Példaként felhozható a 2017-es előrejelzés, amelyben még azt írták, hogy még 2019-ben is a televízió lesz a népszerűbb platform. Egy frissebb kimutatás viszont már a jövő évre prognosztizálja a fordulópontot. Ennek legfőbb okát feltehetőleg az alacsony árú okostelefonok egyre nagyobb számú eladásainak tulajdoníthatják, amelyeken a különböző Lite alkalmazások jól elfutnak. Ez pedig leginkább a fejlődő országokban lehet fontos.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj-06WZl2f-PxZJS3KdStzGobHQV6FB7rjrCIJOG9Y9ydocG4ui8E-Tf1M62gCKGb8JUbASnj2SFH-L_mk3bfzhM4Qj7wYge23dXqQA-eSZ1zN16rmcq0jubDBkDGZrcgRjK3UD-vdryEPk/s200/phone-hero.3b6a0244.png)
Az online világ előretörése
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi_rZMXbkuIrhgFEKDf3iAC5VA0uL3W6dBtKiYEwOEiZv0ayDF00fvlYzDPuM0SfLCITM0FelM_ao1Ve4SlNlK-nbwL4LcuH4ofJXM5tMt17GKg80EQCBOOmHzLA2Fawx22dJIuZBnmz6od/s200/YUNG+MAN+WASIN+COPUTER.jpg)
A hirdetők szintjén már tavaly lecsapódott az online forma és a TV közötti változás. A legtöbb cég már 2017-ben többet költött internetes hirdetésekre, mint tévésre. 2018-ban az 579 milliárd dolláros összes költésből a televíziós reklámok 187 milliárd dollárjával szemben az internetes hirdetésekre már 227 milliárd dollár fog jutni.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése