2019-ben bekövetkezhet egy fordulópont, ami alapján a felhasználók naponta átlagosan több időt töltenek internetezéssel, mint televízió nézéssel. 2020-ra és az azt követő években pedig ez az arány valószínűleg még inkább el fog tolódni az internetezés iránya felé.
Rohamos változás
Elemzők egy ideje már megjósolták a változás eljövetelét, de az átmenetet sokkal lassabbnak hitték. Példaként felhozható a 2017-es előrejelzés, amelyben még azt írták, hogy még 2019-ben is a televízió lesz a népszerűbb platform. Egy frissebb kimutatás viszont már a jövő évre prognosztizálja a fordulópontot. Ennek legfőbb okát feltehetőleg az alacsony árú okostelefonok egyre nagyobb számú eladásainak tulajdoníthatják, amelyeken a különböző Lite alkalmazások jól elfutnak. Ez pedig leginkább a fejlődő országokban lehet fontos.

Az online világ előretörése

A hirdetők szintjén már tavaly lecsapódott az online forma és a TV közötti változás. A legtöbb cég már 2017-ben többet költött internetes hirdetésekre, mint tévésre. 2018-ban az 579 milliárd dolláros összes költésből a televíziós reklámok 187 milliárd dollárjával szemben az internetes hirdetésekre már 227 milliárd dollár fog jutni.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése