A streaming szolgáltatók elterjedésével lehetőség nyílt sokak számára, hogy bárhol és bármikor meg tudnak nézni mozgóképes tartalmakat. Nem kellett aggódni a felett, hogy egy adott kábel TV csatornán egy bizonyos időpontban sugárzott műsorról lemaradnának és a reklámszüneteket is el tudták kerülni. Ám létezik egy hidrid kategória, mely egybe vegyíti a hagyományost és a streaminget.
Mik ezek a hibridek?
Ezt a kategóriát Free ad-supported streaming television (FAST) nevezik. A felépítésük hasonló egy streaming szolgáltatóéhoz: bárhol nézhető és ingyen nézhető. Azonban a platformtól függően, az adások lehetnek előretervezettek és tartalmazhatnak reklámokat is. Adam Wiener, a Continuous Media alapítója szerint a FAST szolgáltatások arra a problémára ad megoldást, hogy ha nem tudjuk eldönteni mit szeretnénk nézni.Idetartoznak olyan streaming platformok, mint például a Pluto TV és a Tubi.
Lehetnek-e a jövő?
Bennfentes információk szerint lehetséges, hogy a Disney készülhet egy hasonló opciót bevezetni a streaming szolgálatójára viszont ezeket az információkat érdemes nagy fenntartásokkal kezelni, mivel semmi sem nyert megerősítést ez ügyben.
Elképzelhető, hogy több streaming szolgáltató is tervez, vagy már bevezetett reklám és reklámmentes változatát platformjaiknak, valamint a "binge-watching" népszerűségének esetleges csökkenésével ezek a szolgáltatók feltörekedhetnek a népszerűség ranglétráján.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése